Το κουνούπι στο μετρό


Είναι 12 Δεκεμβρίου, πρωί, έξω έχει 4 βαθμούς, και είμαι στη βόρεια Ευρώπη. Πώς γίνεται λοιπόν να με τσιμπάει κουνούπι; Γίνεται, στο μετρό της μικρής μας κωμόπολης όπου τα κουνούπια ζουν και βασιλεύουν και τους 12 μήνες του χρόνου. Το χειμώνα μάλιστα φαίνεται ότι διψούν ακόμα περισσότερο για αίμα και περνούν μέσα από κασκόλ, μπουφάν, και χοντρά χειμωνιάτικα ρούχα για να βρουν να πιούν.

Ένιωσα το τσίμπημα, έφερα το χέρι μου στο λαιμό και το είδα να πετά μπροστά στα μάτια μου. Το έχασα αλλά μόνο για λίγο καθώς, ένα λεπτό μετά, με τσίμπησε και πάλι. Ξαναπέρασε από μπροστά μου, προσγειώθηκε στον ώμο του τύπου που στεκόταν δίπλα, και με κοιτούσε από εκεί.

Μαρτύριο πιο μεγάλο και από το τσίμπημα. Να το χτυπήσω δε γινόταν, άντε να εξηγείς στον άλλο ότι το χτύπημα δεν ήταν γι αυτόν αλλά για το κουνούπι. Προσπάθησα να το αγνοήσω και να συγκεντρωθώ στην εφημερίδα μου. Δε γινόταν, όσο αυτό καθόταν εκεί τόσο εγώ το κοιτούσα. Ώσπου με πήρε είδηση ο τύπος, νόμισε ότι είχα καρφωθεί σε αυτόν και με κοίταξε περίεργα. Κατέβηκα δύο στάσεις πριν τη δικιά μου για να πάρω το επόμενο τραίνο. Αυτοί συνέχισαν στο ίδιο.

8 thoughts on “Το κουνούπι στο μετρό

  1. Εδώ πάλι στο μεγάλο μας χωριό, βγάζουμε τα λαμπάκια του Χριστουγεννιάτικου δέντρου από την πρίζα για να βάλουμε το αντικουνουπικό!!!

  2. Πιστεύω ότι έχουμε υποτιμήσει τη νοημοσύνη τους. Είναι παμπόνηρα και ζουν οργανωμένα στο metro των BXL. Το σχέδιο είναι απλό, γι’ αυτό και τοοόσο σατανικό: μπουκάρουν στο τελευταίο τρένο και περνούν τις νύχτες τους στη θαλπωρή του αμαξοστασίου Delta, απολαμβάνοντας υπολείμματα burgers, αναψυκτικών και πλούσιο έντυπο υλικό που ευγενικά αφήνουν πίσω τους οι φιλεύσπλαχνοι επιβάτες.

    Και σε τελική ανάλυση, μπράβο τους! Αποτελούν πρότυπο της εξελικτικής θεωρίας. Όπως λέει και το όνομα της πόλης στην περιοχή παλιά υπήρχαν βάλτοι, άρα και πολλά κουνούπια. Ήρθαμε, αποξηράναμε τις λασποκατοικίες τους και φτιάξαμε metro για να μετακινούνται οι διαρκώς αυξανόμενοι ευρωυπάλληλοι. Οπότε αυτά άλλαξαν το lifestyle τους και προσαρμόστηκαν στις νέες συνθήκες. Εύγε τους!

  3. Είδες τι σου κάνει ένας κώνωπας. Κάθεσαι και τον διυλίζεις!Bonjour ou bonsoir , qu’est-ce que vous préférez à 4 heures de l’après-midi?

  4. Εδώ στην Ελλάδα όμως ξενίζει να το λες μεσημεριάτικα ! Εμένα πάντως μ’αρέσει πολύ καλύτερα το καλημέρα όσο έχει φως ημέρας απ’το καλησπέρα ! Το λέω κι ας με κοιτάνε ….λίγο στραβά !Θα λένε από που μας ήρθε αυτό …το φρούτο!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.