Μην ξανακούσω τίποτε για Ολυμπιακή «ταλαιπωρία»…


ταλαιπωρία

Είναι 11.30 και σύμφωνα με το πρόγραμμα έπρεπε να έχουμε προσγειωθεί στη μικρή μας κωμόπολη. Αντί αυτού, βρισκόμαστε ακόμα στο αεροδρόμιο της Βουδαπέστης και περιμένουμε να μάθουμε πότε (πάντως αύριο) θα πετάξουμε. Προηγουμένως προσπαθήσαμε να απογειωθούμε δύο φορές αλλά χωρίς επιτυχία. Ο ένας κινητήρας του μικρού αεροσκάφους της SN Brussels δεν έδινε την απαιτούμενη ισχύ για απογείωση. Βέβαια εμείς είχαμε βγάλει εισιτήρια με Malev αλλά αυτό δεν έχει σημασία στον όμορφο κόσμο των εταιριών, της εξοικονόμησης εξόδων και της ταλαιπωρίας των επιβατών.

Κι έτσι τώρα στο φιλόξενο αεροδρόμιο της Βουδαπέστης όπου το ίντερνετ ειναι δωρεάν αλλά το μικρό μπουκαλάκι νερό κοστίζει 3 ευρώ και το άνευ γεύσης σαντουιτσάκι 4.50, περιμένουμε να δούμε πού θα μας πάνε και τι απέγιναν οι βαλίτσες μας. Κι αύριο το πρωί στις 6.20 έχει πτήση για τη μικρή μας κωμόπολη, μόνο που οι διαθέσιμες θέσεις είναι 70 και οι επιβάτες που ξέμειναν σήμερα το βράδυ εδώ είναι 82. Χμμμμμμ, παίρνει και όρθιους;

Ώρα 5.40, Δευτέρα:  Και πάλι στο αεροδρόμιο. Το βράδυ μας πήγαν στο ξενοδοχείο Ίμπις της Βουδαπέστης (ξοδεύτηκαν, 42 ευρώ το δωμάτιο) όπου κοιμηθήκαμε ίσα ίσα δύο ωρίτσες και χωρίς να υπάρχει τίποτα για να φάμε ή (το κυριότερο) να πιούμε. Έχοντας πλέον εξασφαλίσει θέση στην πτήση, πίνουμε καφέ στο ίδιο εκείνο μέρος που καθόμασταν και χτες. Κάτι μου λέει ότι δε θα είμαι ιδιαίτερα παραγωγικός σήμερα στη δουλειά…

20 thoughts on “Μην ξανακούσω τίποτε για Ολυμπιακή «ταλαιπωρία»…

  1. … (καλημέρα-λέμε τώρα!)
    έτσι νόμιζες, θα την σκαπουλάριζες άνευ ταλαιπωρίας;!!
    Παραγωγικός με 2 ώρες ύπνου, ΑΝ ήσουν, θα έπρεπε να ανησυχείς!!
    Καλή ξεκούραση!!

  2. @ Σελμ
    Πάντα με τον καλό τον λόγο, ε;

    @ Compasso
    Άσε, φτάσαμε σήμερα το πρωί στις 8.30 – μεγάλη ταλαιπωρία!

    @ Φαίη
    Ευχαριστώ. Τελικά μου φαίνεται ότι η κατάσταση ημι-ζόμπι λόγω νύστας βοηθάει στην παραγωγικότητα. Όσες δουλειές με περίμεναν μοιάζουν απλές και ξεκάθαρες. Είτε γίνονται εύκολα από μόνες τους είτε τις διαγράφεις χωρίς να το πάρει κανείς είδηση…

  3. Τα έχω περάσει κι εγώ αυτά. Και πάντα λέω «τέρμα με την Ολυμπιακή» και πάλι έρχεται η στιγμή που αναγκάζομαι να την χρησιμοποιήσω.
    Εκείνο που μου τη σπάει περισσότερο είναι ότι εταιρείες φτηνότερες, πχ η EazyJet, δεν έχουν καθόλου καθυστέρηση.

  4. Εννοείται. Και εσύ, αντί να πεις ένα «καλώς όρισες», «πώς τα πέρασες»… Τσ, τσ

  5. @ Fvasileiou
    Καλώς ήρθες. Προβλήματα είχα κατά καιρούς και με την Ολυμπιακή. Δεν διέφεραν όμως από τα προβλήματα που συναντώ και με άλλες εταιρίες (πετάω αρκετά συχνά και με διαφορετικές εταιρίες). Είναι άδικο όμως να πιστεύει κανείς ότι η Ολυμπιακή (που παρεμπιπτόντως έχει πολύ καλύτερο φαγητό από πολλές άλλες) είναι δήθεν εντελώς χάλια ή ότι είναι η εξαίρεση κλπ. Και με Easy Jet και με Virgin και με ένα σωρό άλλες εταιρίες έχω πέσει σε καθυστέρηση.

    @ Σέλμ
    Πω, πω παράποναααα, άντε λοιπόν καλώς όρισες (εκ νέου)!

  6. Εγώ αν στο πρώτο μου σχόλιο στο blog σας σταθώ σε κάτι εκτός θέματος, θα είμαι αγενής;

    Ας είναι, θα το πω, δεν κρατιέμαι: Το μπουκαλάκι με νερό που έκανε 3 ευρώ ήταν από χρυσάφι; Αν είναι δυνατόν, το ανθρώπινο είδος έχει ξεφύγει εντελώς! Δεν είναι τραγικό κάποιος να εκμεταλεύεται έτσι κάτι (τις πηγές νερού στην προκειμένη περίπτωση) που κανονικά ανήκει σε όλους μας;

  7. @ Meniek
    Και εις Παρισίους και εις Βουδαπέστας και παντού, φίλη μου. Κέρδος και εκμετάλλευση. Νομίζω ότι είναι χρέος των ταξιδιωτών να «επανα-κοινωνικοποιήσουν» το νερό 🙂

    @ SebKom
    Καθόλου μα καθόλου αγενής δεν θα είσαι. Τα 3 ευρώ για το μικρό μπουκαλάκι νερό είναι σκάνδαλο κανονικό. Ιδίως όταν δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς από το να το αγοράσεις (αν διψάς) καθώς στον έλεγχο χειραποσκευών που προηγείται σου έχουν πάρει ό,τι μπουκαλάκι είχες μαζί σου! Καλώς ήρθες!

  8. Να πω την αλήθεια είχα έναν φόβο μήπως υπάρξουν διαφωνίες, ευτυχώς δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται έτσι. Γιατί άντε και το ότι κάποιος εκμεταλεύεται τον πλανήτη (για νερό, τροφή, ενέργεια ή οτιδήποτε άλλο) σα να του ανήκει, το δέχομαι ως μια κατάσταση που δεν αλλάζει. Αλλά το να ζητάς 3 ευρώ για μικρό μπουκαλάκι νερό παραπάει, ξεφεύγει, από τα δικά μου τουλάχιστον, όρια θράσσους…

  9. Μάλλον είναι χαρακτηριστικό της κωμόπολής σας, όπου για ένα περίεργο λόγο οι μπύρες είναι πιο φθηνές από το νερό, με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα στη σιλουέτα ορισμένων αντρών, εκ των οποίων κάποιους τυχαίνει να γνωρίζω-:)
    Και μην γκρινιάξεις πάλι,φυσικά και σου κάνω πλάκα. Συγγνώμη αλλά μου το βγάζουν αυτό οι άνθρωποι που συμπαθώ και θεωρω ότι έχουν -ενίοτε-χιούμορ! -:)
    Kαλημέρα από την ηλιόλουστη Αθήνα!

  10. @ Sebkom
    Έχεις δίκιο, είναι σιχαμένο και εντελώς μα εντελώς λάθος. Είμαι κι εγώ της άποψης ότι η διαχείρηση φυσικών πόρων όπως το νερό και η ενέργεια, και οι σχετικές υπηρεσίες πρέπει να ανήκουν πρωταρχικά στο κοινωνικό σύνολο με συμμετοχή όσων ιδιωτικών φορέων θέλουν και όχι σε κυρίως ιδιωτικά σχήματα.

    @ Σέλμ
    Δε γνωριζω για ποιους μιλάς (σιλουέτα κλπ) σε ό,τι αφορά την καλημέρα όμως, θεωρώ την αναφορά στον ήλιο τουλάχιστον … προκλητική!

  11. Θα συμφωνήσω μαζί σου όσον αφορά στην απο-ιδιωτικοποίηση κάποιων βασικών αγαθών/υπηρεσιών. Επίσης, θα ήθελα να δηλώσω ότι συμπάσχω σε οποιασδήποτε μορφής ταλαιπωρία υφίστανται οι ταξιδιώτες, καθώς είμαι και πρσφάτως παθών!

  12. Θα μου επιτρέψεις τότε να σε παραπέμψω στο blog μου και στην ετικέτα «ταξιδιωτικά νέα» για μια αναλυτική περιγραφή!!
    Σε παραπέμπω, λοιπόν κι αν θες ξανασχολιάζουμε εδώ…

    (εν συντομία, πρόβλημα με τα ταξιδιωτικά έγγραφα…)

  13. Τα διάβασα και έπαθα πλάκα! Έχω ταξιδέψει πολλές φορές στο Λονδίνο κυρίως με τραίνο (μέχρι πέρυσι μια-δυο φορές το μήνα), πότε με ταυτότητα και πότε με διαβατήριο χωρίς πρόβλημα. Αυτό με τη διάκριση ανάμεσα σε προ και μετά του 2006 δεν το καταλαβαίνω. Την πρώτη φορά που πήγα στην Αγγλία, το 1988, έδειξα στο Χίθροου ταυτότητα με τα στοιχεία μου μόνο στα ελληνικά. Κανένα πρόβλημα. Στον έλεγχο γέλασαν με το ότι δεν είχε ημερομηνία λήξης (τους είπα ότι στην Ελλάδα δεν βάζουμε ημερομηνία λήξης στην ταυτότητα γιατί το θεωρούμε γρουσουζιά) και με άφησαν να περάσω.

    Εκείνη τη χρονιά μπήκα με την ίδια ταυτότητα και σε Βέλγιο και Λουξεμβούργο. Η μόνη χώρα στην οποία δεν κατάφερα να μπω ήταν η … Ελλάδα, η χώρα δηλαδή που είχε εκδώσει την ταυτότητα. Στο Ελληνικό, ο αγουροξυπνημένος αστυνόμος με κοίταξε βοσυρά και μου είπε με το συνήθη γλυκό τρόπο: «άσε τις μ…..ς και φέρε το διαβατήριό σου». Ήταν αρκετά πειστικός.

  14. Τι να πω; Μάλλον το Σύμπαν συνομώτησε για να μη φτάσω στο Λονδίνο!
    χω ξεκινήσει αλληλογραφία με την εταιρεία για να πάρω πλήρη αποζημίωση, αφού είμαι βέβαιος ότι αν με άφηνε η υπάλληλος να επιβιβαστώ (και δε νομίζω να με εμπόδιζαν οι αστυνομικοί στον έλεγχο) δεν επρόκειτο να έχω κανένα πρόβλημα με πιθανό έλεγχο στο Λονδίνο.
    Αλλά και σε περίπτωση που είχα, θα επικοινωνούσα με την ελληνική πρεσβεία για να μου δώσουν κάποιο προσωρινό έγγραφο και να κάνω τις διακοπές μου όπως είχα αρχικά σχεδιάσει…
    Εάν και όταν αποζημιωθώ, θα κάνω ένα παρτάκι στο βλογ μου! Είσαι καλεσμένος! Δεν απαιτείται επίσημο ένδυμα…

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.