Το παιχνίδι με τα βιβλία και τη σελίδα 123


«Φορούσε πολιτικά, με άσπρο σακάκι και άσπρο πουκάμισο χωρίς γραβάτα, και για μισή ώρα μού μιλούσε στα γαλλικά, χωρίς δυσκολία, έως ότου, με περισσότερη αυτοπεποίθηση πια, πέρασε στα σχεδόν τέλεια ισπανικά. Διηγούνταν ωραία, με λίγο μαύρο χιούμορ, και πού και πού έδειχνε προς τη θάλασσα, που απλωνόταν μπροστά στα μάτια μας, κάτω από την απότομη ακτή, σαν όλα να είχαν συμβεί εκεί, απέναντι από την καφετέρια όπου αυτος έπινε καφέ κι εγώ μέντα. Όταν συνέβησαν τα γεγονότα ήταν λοχαγός, διευκρίνισε«. Αρτούρο Πέρεθ-Ρεβέρτε, Η Βασίλισσα του Νότου, μτφ. Δημήτρης Δημουλάς, Πατάκης 2004.

Το διάβασα πριν από τρία χρόνια σχεδόν με τη μία. Βρέθηκε πιο κοντά στην πολυθρόνα καθώς η τύχη το έφερε στην αριστερή πλευρά του κάτω ραφιού. Από αυτό το καταπληκτικό μυθιστόρημα, λοιπόν, το παραπάνω απόσπασμα που βρίσκεται, όπως θέλουν οι κανόνες του παιχνιδιού, στη σελίδα 123, περίοδοι 6 ώς 8. Ευχαριστώ την καλή μου Λαμπρινή για την πρόσκληση. Το μπαλάκι τώρα σε Compassocap, Φαίη, Κροτ, Exiled, και Theorema.

11 thoughts on “Το παιχνίδι με τα βιβλία και τη σελίδα 123

  1. κοίτα και ήθελα να σε καλέσω κι εγώ που με έχουν καλέσει ήδη και πρόλαβε ςκαι με κάλεσες εσύ!
    φτου!

    (θα το προμηθευτώ το βιβλίο)

  2. Αγαπημένος συγγραφέας ο Πέρεθ-Ρεβέρτε. Ευχαριστώ και για την πρόσκληση. Διαλέγω βιβλίο στα ελληνικά, γιατί άμα πιάσω το πιο κοντινό μου, και γερμανικά να ξέρει κανείς, δε θα βγάλει άκρη (Hegel).

  3. Παράθεμα: Εμείς και η σελίδα 123 « Από το Ντεπώ στο Prenzlauer Berg

  4. @ Krot
    Παράλληλοι δρόμοι… Το βιβλίο είναι σούπερ και μάκάρι να γίνει κάποτε και ταινία, είναι πολύ κινηματογραφικό.

    @ Exiled
    Χε χε, όντως καλύτερα στα ελληνικά.

  5. Tώρα πήραμε χαμπάρι την πρόσκληση στο βιβλιοπαίχνιδο, κι ευχαριστούμε πάρα πολύ!
    Θα απαντήσουμε πάραυτα, και οι τρεις ευχές, με μεγάλη χαρά! 🙂

    ΥΓ

    MUM και Catpower θα πάτε;
    Βρήκατε εισιτήρια, υπάρχουν ακόμα ή να το ξεχάσω;…

  6. Όλα τα γνωρίζω, όλα. Ναι λοιπόν θα πάμε λέω κι εγώ (για να περισώσω ό,τι μπορώ). Αύριο κιόλας βγάζουμε εισιτήρια!

  7. Χαχαχα!
    Ωραία! Σήμερα θα βγάλω κι εγώ, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
    (Τρεμπλ, μας βλέπεις για να ζηλέψεις λίγο;…) – Έχω και το νου μου… :-ppp

  8. Θαυμάσια, από τώρα λέμε στον Treble ότι οι Ισλανδοί μας άρεσαν πάρα πολύ και ότι δεν έχουμε ξαναπάει σε συναυλία σαν αυτή!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.