Μια (ευλογημένη) βραδυά για ολίγους εκλεκτούς


Ελάχιστες είναι οι φορές που κάποιες αφίσες σπάνε τη μονοτονία των γκρίζων τοίχων στην ευρωγραφειοκρατική γειτονιά της μικρής μας κωμόπολης. Σε μια τέτοια σπάνια αφίσα έπεσα σήμερα το βράδυ. Ήταν κολλημένη έξω από το σταθμό του μετρό που φέρει το όνομα Σουμάν, ενός εκ των «πατέρων» της Ευρωπαϊκής Ένωσης (άσχετο αλλά πάντα επίκαιρο: το ότι η ΕΕ έχει πολλούς γνωστούς πατέρες αλλά είναι αγνώστου μητρός είναι κάπως). Τράβηξε την προσοχή μου και για ακόμα μερικούς λόγους.

Ένας ο τίτλος «Ελληνικές βραδυές», δεύτερος το «σπέσιαλ ζωντανή μουσική – μπουζούκια» συνοδευόμενο από φωτό του οργάνου για να μην μπερδεύονται οι βάρβαροι μη Έλληνες, και τρίτος λόγος ήταν η τύπισσα με το γυαλιστερό ροζ συνολάκι που φέρνει μάλλον σε Ινδή χορεύτρια παρά σε συνηθισμένη Ελληνίδα που βγήκε να πιεί ένα ήσυχο ποτάκι.

Αυτό όμως που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση ήταν η φράση «Ο Κύριος» στο κάτω μέρος της φωτογραφίας της εν λόγω κυρίας. «Ο Κύριος»; Ο ίδιος; Ο «θεός της Ελλάδας» που λένε και οι ευσεβείς πατριώτες; Μεταμφιεσμένος σε Καλομοίρα; Ρε λες να ήξερε κάτι ο -φίλος της καλής μουσικής- Βαρθολομαίος;

14 thoughts on “Μια (ευλογημένη) βραδυά για ολίγους εκλεκτούς

  1. Να ακούσει η της Αχαρνών καλλιτέχνης το Vendredi να προφέρεται συνοδεία μπουζουκιού να ξεραθεί εντελώς!

  2. @ Hal 9000
    Έτσι το πρέπον, να είναι αγιασμένες παρακαλώ

    @ Treble
    Τι είναι όλα αυτά; Ποια είναι η της Αχαρνών καλλιτέχνης; Τι είναι το Vendredi (και μη μου πεις Παρασκευή); Έχω μείνει πολύ πίσω γιατρέ μου;

  3. Η της Αχαρνών καλλιτέχνης είναι ιδέα και όχι πρόσωπο.
    Συχνάζει στην Αχαρνών.
    Στην φαντασίωση μου ταυτίζεται με την με το θέμα “σπέσιαλ ζωντανή μουσική – μπουζούκια”

  4. @ Theorema
    Αυτά παθαίνει όποιος δεν κάνει σωστό προγραμματισμό!

    @ Manos
    Μιλάμε για μεγάλες στιγμές στην μακρά ιστορία της διάδοσης των πραγματικών και αληθινών φώτων του πολιτισμού 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.