Πρώτος καφές μετά τις διακοπές


Γύρισα. Μέγα σφάλμα που δεν πρέπει να επαναληφθεί. Μετά από τέσσερις εβδομάδες στο φυσικό μου περιβάλλον (ήλιος, θάλασσα, μπαρ, ουζερί) επέστρεψα στην αυτοαποκαλούμενη «καρδιά της Ευρώπης». Βροχή, συννεφιά, 18 βαθμοί και, στο δρόμο για τη δουλειά, είπα να πάρω έναν καφέ. Μια ταμπέλα βροντοφώναζε με μεγάλα χρωματιστά γράμματα «καπουτσίνο μακιάτο λάτε».

«Έναν τέτοιον», λέω με την πρωινή φρεσκάδα της πρώτης Δευτέρας της χρονιάς, δείχνοντας τις σαχλαμάρες της ταμπέλας. «Α δεν έχουμε», απαντά πρόσχαρα η κυρία στο γκισέ. «Καλά, έναν απλό καπουτσίνο τότε», επιμένω. «Ούτε αυτό υπάρχει», συνεχίζει απτόητη. «Εντάξει, έναν καφέ», αντιπροτείνω συμβιβαστικά. Βάζει το πλαστικό ποτηράκι στο μηχάνημα, μου παίρνει τα 2,50 ευρώ, κάνει μια γκριμάτσα για χαμόγελο και μου λέει. «Δεν πειράζει που δεν έχω καπάκι για το ποτήρι;»

«Γιατί να πειράξει;» σκέφτομαι κοιτώντας το δρόμο που πρέπει να διασχίσω μέχρι τη δουλειά. «Ποιος θα έλεγε όχι σε μερικές βρώμικες και κρύες σταγόνες βροχής μέσα στον καφέ του;» Δεν της απαντώ αλλά αυτή συνεχίζει απτόητη. «Ούτε πλαστικό κουταλάκι για τη ζάχαρη έχω, ορίστε ενα πηρούνι»! Αν ο πρώτος καφές του πρώτου πρωινού μετά τις διακοπές δείχνει πώς θα πάει η χρονιά, δεν αρχίσαμε καλά. Από την άλλη ίσως φταίω κι εγώ. Γύρισα. Μέγα σφάλμα.

Στην εφημερίδα βρίσκω κάτι που μου φτιάχνει τη διάθεση. Σενάρια για πρόωρες εκλογές ίσως και μέσα στο Σεπτέμβριο! Λες να γίνει όπως πέρυσι; Που η τρελοπαρέα των σεμνών και ταπεινών σαχλόπαιδων μάς έκανε τη χάρη να επιστρέψουμε έστω και για λίγο στη θάλασσα; Άντε λοιπόν, εκλογές τώρα!

10 thoughts on “Πρώτος καφές μετά τις διακοπές

  1. Ωραία, να σου κάνω λοιπόν ποδαρικό στην -ελπίζω- θρυλική σεζόν 2008-9. Ευχές για άπειρες συνεχόμενες εκλογές, πολιτικά θρίλερ, κομματικά μπάχαλα, και πολύ-πολύ χαβαλέ επ’ αυτών. To be continued.

  2. Ευχαριστώ μάστορα, ευχές κι από μένα για τη χρονιά που, τουλάχιστον για σένα, δε μοιάζει με καμμία μα καμμία άλλη! 😉

  3. Η σωστή απάντηση εδώ είναι ότι ποτέ δεν πας εύκολα για δουλειά. Πιστεύω ακράδαντα ότι είμαι πλασμένος για εισοδηματίας αλλά κάπου στην πορεία στράβωσε.

  4. Βρε καλώς τους…. ανανεωμένους κι έτοιμους για όλα. Καλώς μας ήρθατε και καλή χειμερινή διαμονή στην κωμόπολή σας -βροχερή όσο και η βορειότερη πόλη μας. Μέχρι να εγκλιματιστείτε εσείς θα φύγουμε εμείς για τις παραλίες (ζηλεύετε, ελπίζω)και θα επάνέλθουμε δριμύτεροι από Σεπτέμβρη και μετά, μαζί με τα σχολεία,τους χειμερινούς κινηματογράφους και… τις εκλογές 🙂

  5. Δεν τα λες όλα όμως για το γιατί ξεκίνησε έτσι στραβά…
    Τα είπες στο δικό μου.
    Πες στον κόσμο ποιος ήταν στα μέρη σου μόλις γύρισες, για πες!!!!

  6. Καλό χειμώνα και καλές αντοχές! Με έβαλες σε σκέψεις με αυτό το ποστ. Επιστροφής. Μπουνίτσα (όχι μπουνιά, γιατί μου μένουν ακόμα λίγες μέρες…) στο στομάχι. Ουφ!

  7. @ Διπλωματικός Λαθρεπιβάτης
    Ζηλεύουμεεεεεεε (για την ακρίβεια, ζηλεύωωωωωω μόνο εγώ, μια και el pibe δεν έχει επιστρέψει ακόμα). Καλά μπάνια!

    @ Antidrasi&Sex
    Λες τελικά να έχει κάποια σχέση το ότι η ακατονόμαστη κόρη του ακατονόμαστου μεγα-γκαντέμη επισκέφτηκε τη μικρή μας κωμόπολη δύο φορές μέσα στις τελευταίες δέκα μέρες; 🙂

    @ Theorema
    Χε χε χε, σκέψου κι αν βρεις καμμια καλή λύση σφύρα και εδώ, ε;

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.