Leo & the Lunar Tiki’s: δεν ξενερώνουμε ποτεεεεέ


Οι Leo & the Lunar Tiki’s έπαιζαν ένα χειμωνιάτικο βράδυ του 2008 σε ένα φιλιππινέζικο μπαρ στην πάλαι ποτέ μικρή μας κωμόπολη. Ατμόσφαιρα πάρτυ, μπύρες, καλοί μουσικοί, γρήγορο, πιασιάρικο κομμάτι. Αυτό είναι το σάουντρακ της σημερινής μέρας. Λίγες ώρες μετά τη ματσάρα, δεεεεεν ξενερώνουμε ποτεεεεεέ!

4 σκέψεις σχετικά με το “Leo & the Lunar Tiki’s: δεν ξενερώνουμε ποτεεεεέ

  1. Кроткая 25 Ιανουαρίου 2010 / 6:12 μμ

    κορυφαίοι και εντός κλίματος βεβαίως βεβαίως!!

    ένα φάντασμα πλανάται πάνω από την πρωτεύουσα! ένα φάντασμα με ασπρόμαυρες ρίγες που χορεύει και πίνει μπύρες! 😛

    Μου αρέσει!

    • chumba 1 Φεβρουαρίου 2010 / 1:39 πμ

      Πλανάται και πάνω από την πόλη των πόλεων και δε λέει να ησυχάσει…

      Μου αρέσει!

  2. Βασιλης 27 Ιανουαρίου 2010 / 9:53 μμ

    το εν λογο φαντασμα μαλλον ρετσινα πρεπει να πινει!

    Μου αρέσει!

    • chumba 1 Φεβρουαρίου 2010 / 1:39 πμ

      Απ’ όλα φίλε μου, απ’ όλα!

      Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.