«Το κρασάκι του Τσου»: Το απόλυτο αριστούργημα του 2008


Μια επική ταινία για ένα όμορφο αγόρι και τέσσερις (4) θρυλικούς σαμουράι, περιγράφουν το αριστούργημά τους οι Έλληνες κληρονόμοι του Ταραντίνο. Ζηλεύω μόνο και μόνο τα γέλια που θα έκαναν όταν το σκέφτηκαν και όταν το γύριζαν. Το ανέβασαν στο http://www.psoniastointernet.gr. Το είδα πρώτα στη φίλη Locandiera. Βάλτε δυνατά τον ήχο και απολαύστε.

Μην μπερδευτείτε. Το κομμάτι που ακούγεται είναι το … γιαπωνέζικο «Λουλούδι της σφαγής» («Σουρά Νο Χανά» ή, στα αγγλικά, «The flower of carnage») από την Μεϊκό Κατζί που ακούγεται στο πρώτο «Kill Bill». Ακόμα ένας λόγος που είναι άπαιχτοι οι τύποι που γύρισαν το βιντεάκι. Δείτε εδώ τη μια θεά Μεϊκό Κατζί (απαραίτητη διόρθωση μετά το σχόλιο του Tasgeo) να μονομαχεί υπό τον ήχο του κομματιού της και διαβάστε (λέμε τώρα) και τους κανονικούς στίχους.

14 σκέψεις σχετικά με το “«Το κρασάκι του Τσου»: Το απόλυτο αριστούργημα του 2008

  1. exiled 14 Μαΐου 2008 / 11:02 μμ

    Μόλις το είδα στο buzz. Καλά, είναι ΕΠΟΣ!

    Μου αρέσει!

  2. indictos 15 Μαΐου 2008 / 12:42 μμ

    Θεϊκό!!!

    😆 😆 😆
    «Και είχε η μπουγάτσα κενό» !!!

    Χέστηκα στο γέλιο λέμε

    Μου αρέσει!

  3. chumba 15 Μαΐου 2008 / 5:36 μμ

    @ Exiled
    Μιλάμε για γίγαντες, για τιτάνες!

    @ Διπλωματικός Λαθρεπιβάτης
    Ήμουν σίγουρος ότι θα σου άρεσε

    @ Indictos
    Εγώ διαλύθηκα και με το «Ούγκο κάτσε»!

    Μου αρέσει!

  4. Λαμπρινή η Locandiera 16 Μαΐου 2008 / 11:32 πμ

    Γιατί το «Χύνω Όμο, μα τι κάνω;» δεν είναι κορυφαίο; Παρεμπιπτόντως, τους αναζητώ να μου δώσουν συνέντευξη για το μπλογκ, αν τους ξερει κανεις ή αν σε διαβαζουν ας μου στείλουν ενα μεηλάκι! lcthoma@gmail.com

    Μου αρέσει!

  5. chumba 16 Μαΐου 2008 / 12:25 μμ

    Καλή τύχη, ειδοποίησε μόλις τα καταφέρεις – οι τύποι πρέπει να είναι μορφές…

    Μου αρέσει!

  6. antidrasex 18 Μαΐου 2008 / 11:19 μμ

    Παραλίγο να συναντιόμασταν πάλι, αλλά με πρόλαβες εσύ αυτή τη φορά! Μου ήρθε σήμερα μόλις με mail! Οι τύποι πρέπει να είναι τέρατα έμπνευσης! Respect!!
    (μου έδωσες τη δυνατότητα με τα δύο βίδεα, να τα βάλω να παίξουν παράλληλα… Λιώσιμο!!!)

    Μου αρέσει!

  7. chumba 19 Μαΐου 2008 / 4:58 μμ

    Α! Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται, και συναντιούνται και συναντιούνται… Το βιντεάκι έχει δημιουργήσει παρενέργειες. Βλέπω καμμια ασιάτικη βιτρίνα στο δρόμο, εδώ στη μικρή μας κωμόπολη, και τη δείχνω φωνάζοντας «Το κρασάκι του Τσου!» προκαλώντας μεγάλη απορία σε περαστικούς.

    Μου αρέσει!

  8. manos 22 Μαΐου 2008 / 1:27 μμ

    @ Λαμπρινή

    Η κλήση σας προωθείται…

    Μου αρέσει!

  9. Tasgeo 26 Σεπτεμβρίου 2009 / 12:28 πμ

    Μια μικρη διευκρινιση. Στο δευτερο video με τη μονομαχια που δειχνεται παραπανω δεν ειναι η Meiko Kaji. Αυτο το clip ειναι απο Κινεζικη και οχι Γιαπωνεζικη ταινια και απλως οποιος το εφτιαχε χρισιμοποιησε το τραγουδι της Kaji σαν υποκρουση. Η Meko Kaji ειναι Γιαπωνεζα και εχει παιξει σε αλλες ταινιες.

    Μου αρέσει!

  10. chumba 28 Σεπτεμβρίου 2009 / 10:38 πμ

    Ok, σ’ευχαριστώ για τη διόρθωση – το άλλαξα.

    Μου αρέσει!

    • Tasgeo 30 Σεπτεμβρίου 2009 / 3:13 πμ

      OK σε ευχαριστω.

      Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.