Εμένα αφήστε με εδώ…


Στον Ποταμό, όπου και συννέφιασε και φύσηξε και έβρεξε,  …

στην Καλάνδρα, όπου ευτυχώς δεν ίσχυσε έστω και για μια μόνο φορά το να μην κάνεις μπάνιο μετά από τσίπουρα, μπύρες, παντσέτες, λουκάνικα, κρασιά, καζάν ντιπί και προφιτερόλ τούρτα (γενεθλίων)…

στο Λαιμό, στη σκια του σπιτιού κάποιου ασήμαντου…

στη Βουλιαγμένη όπου η Aka μας άνοιξε τα μάτια δείχνοντάς μας «πριβέ» παραλίες με βραχάκια

στην Αμοργό, μια νησιώτικη αιγεοπελαγίτικη Μάνη…

όπου ακόμα ανακαλύπτουμε καινούριες παραλίες.

5 σκέψεις σχετικά με το “Εμένα αφήστε με εδώ…

  1. YanHasan 29 Ιουλίου 2008 / 12:53 μμ

    έχει και η Αμοργός ναυάγιο, λοιπόν, όχι μόνο το Γύθειο & η Ζάκυνθος

    Μου αρέσει!

  2. exiled 29 Ιουλίου 2008 / 4:08 μμ

    Δεν υπάρχει μόνο στην Επανωμή το ναυάγιο; 🙂
    Μέχρι πότε θα είστε κάτω;
    Καλή συνέχεια στις διακοπές σας!

    Μου αρέσει!

  3. chumba 30 Ιουλίου 2008 / 10:28 πμ

    @ YanHasan
    Και η Αμοργός έχει αλλά η πρόσβαση δύσκολη και μάλλον με καραβάκι. Με τον αέρα που έχει όμως, δεν το βλέπω.

    @ Exiled
    Μέχρι 15 Αυγούστου, σε διάφορα μέρη. Μετά πίσω στην ακατονόμαστη κωμόπολη… Εσύ;

    Μου αρέσει!

  4. exiled 30 Ιουλίου 2008 / 2:13 μμ

    Για τρεις μέρες θα είμαστε στον ίδιο τόπο. Ίσως να τα καταφέρουμε να τα πούμε. Κάνε καμμιά βουτιά και για μένα!

    Μου αρέσει!

  5. chumba 4 Αυγούστου 2008 / 9:50 πμ

    Πού θα συμπέσουμε; Για δώσε στίγμα!

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.